Passende, innovatieve cadeaus voor de zakelijke markt

CadeauXperts.nl wilt uw favoriete b2b cadeauwinkel zijn. Het bieden van de mooiste producten en de beste service zijn voor ons prioriteiten. Hoewel wij het proberen te voorkomen kan het gebeuren dat u een klacht heeeft over een van onze producten, of over onze service.

Wij nemen uw klacht serieus. Wij zullen er alles aan doen om uw klacht te verhelpen. Wij willen leren van uw klacht, zodat wij onze site, aanbod en service kunnen verbeteren.

Hieronder onze klachtenprocedure. Deze procedure maakt uiteraard geen inbreuk op uw wettelijke rechten.

1. Meldt ons uw klacht

per e-mail:
U kunt ons uw klacht melden door een e-mail te sturen naar info@cadeauXperts.nl met als onderwerp “klacht”. Zodra we uw klacht hebben ontvangen sturen we u een bevestiging.

telefonisch:
U kunt uw klacht ook telefonisch aan ons doorgeven. Op werkdagen zijn wij van 10:00 tot 18.00 bereikbaar op 0182-638250.

Hoe beter u aan ons uitlegt wat uw klacht is, des te beter stelt u ons in staat u te helpen.

2. Wij gaan aan de slag

Zodra we uw klacht ontvangen hebben gaan wij aan de slag om uit te zoeken wat er is misgegaan.

Als u uw klacht telefonisch aan ons doorgeeft doen wij onze uiterste best uw klacht direct te verhelpen. Mocht het niet mogelijk zijn uw klacht direct te verhelpen, dan komen wij zo snel mogelijk met een oplossing.

3. Oplossing

Uiterlijk binnen drie dagen na ontvangst van uw klacht nemen wij contact met u op met een oplossing voor uw klacht. Mochten wij er samen niet uitkomen, dan kunt u uw klacht melden bij de onafhankelijke klachtencommissie van de Thuiswinkel Waarborg.